12

Zašto mi to radiiš. Opet me navodiš da se vratim na staro. Dovodiš me u situaciju da ni sama ne znam šta osjećam prema tebi. Na jednoj strani se javlja sažaljenje, mržnja. Na drugoj strani, opet onaj osjećaj ljubavi, vrtim film unazad, sježam se onih trenutaka provedenih s tobom.
Ne mogu više ovakooo. Želim da prestane.
Kako je samo bilo savšeno ovih nekoliko sedmica. Ni u jednom trenutku nisam pomislila na tebe, gdje si, s kim si. Mogu reći da bih voljela da je tako i ostalo.
Sebi uvijek kažem, neću više da razmišljam o njemu, neću da svaki put kada izađem sa jaranicama pogledom tražim samo njega, čekam da dodje, da bi me tako samo jos više povrijedio. Ne mogu sebi da dokažem da je naša priča odavno završila, da je tačka davno stavljena. A jedino što želim je da shvatim da je on samo jedan obični debil, levat, šupak, idiot, kreten. 

Al nikako ne mogu protiv ovog osjećaja, nisam dovoljno jaka da se borim protiv toga.

Sinoć sam te vidjela,
I shvatila da još te volim,
Gledala sam te i tražila ti mane,
Tražila sam samo razlog da te mrzim,
da te zaboravim,

Ali nisam našla niti jedan razlog da bi te mrzila,
da bi te zaboravit mogla.

[IMG]http://i1194.photobucket.com/albums/aa378/Jigglypuf/tumblr_ljwzr6YBTu1qao56oo1_500_large.jpg[/IMG]
 

Iiii da, raskinula sam sa K. Dobro je to podnijeo, bar tako mislim.

Komentariši