23

Došla sam samo da bi dokazala kako ti i ja više ne postojimo.
Mislila sam da sam te preboljela i da mi nije više stalo.
Ali nisam ni slutila kako će teško biti gledati te opet.

nikako ne mogu da iz glave izbacim to jebeno veče. Tih jebenih 45 minuta provedenih u njegovoj kući, njegovom dnevnom boravku. Proklinjem trenutak kada sam jaranici rekla da želim poći s njom kod njega, samo da bi se ona vidjela sa njenim dečkom koji je inače naj jaran dotičnom gospodinu. Nije mi se pretjerano ni išlo, jer sam znala kakav će ishod svega toga da bude. Dovoljno je bilo samo da ga ugledam, osjetim onaj stisak ruke, i blagi poljubac u obraz. I puf, opet je M. prvi u mom srcu. To mi stvarno nije trebalo, ni da budem u njegovoj blizini, ni da pričam sa njim, ni da osjetim onaj ‘ting’ momenat kada srce lupa 100 na sat, ko da će izac vani kroz grlo.

voljela bih da me nije onako gledao, očima koje me iznova zavedu. Rekao je ‘ promjenila si se, proljepšala ‘ a ja nisam bila u stanju da kažem bilo šta drugo osim ‘ma čini ti se’. PA BOŽE :O

Srce se još uvijek nada njemu, jače zaigra na svaki spomen njegovog imena, na svaki ton njegovog glasa, njegov pogled, osmijeh.

ŽELIM TE OPET SVIM SRCEM. Pokušala sam te zaboraviti, ali ne ide. Jebi ga, već si dovoljno dugo u meni, i sada znam da ćes tu ostati zauvjek <3

nekad mi je trebalo sto godina da nekoga zavolim, a jedna noć da sve to izgori;
a sada mi je trebao dan da te opet ludo zavolim, a jedan život malo je da te srce prežali !

[IMG]http://i1194.photobucket.com/albums/aa378/Jigglypuf/beautiful-couple-cute-heart-love-Favimcom-115550_large.jpg[/IMG]

Komentariši